Alight is overeengekomen om zijn Payroll- en Professional Services-bedrijf te verkopen aan een gelieerde onderneming van H.I.G. Capital. Meer informatie hier.

Alight kondigt wereldwijde uitbreiding aan van Alight Worklife®

In de eerste fase van deze wereldwijde uitbreiding wordt de payroll-oplossing van Alight toegevoegd, waarmee een gestroomlijnde en uniforme end-to-end payroll-ervaring wordt gecreëerd om werkgevers te helpen de complexiteit van wereldwijde payroll te beheren

Nieuwegein Dec 8, 2022 |

Sandra Kelder
sandra.kelder@alight.com

Alight Solutions, een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde technologie en diensten op het gebied van HR, Payroll en Finance, voegt payroll toe aan het employee experience platform, Alight Worklife. Het platform combineert AI en data over gezondheid, welvaart, salarisadministratie en welzijn om een gepersonaliseerde en geïntegreerde ervaring te bieden die bijdraagt aan het maken van gegronde beleidskeuzes.

Alight Worklife Payroll brengt payroll en HR samen in één geautomatiseerd platform om werkgevers wereldwijd te helpen salarisadministratie te verwerken, te beoordelen, te rapporteren en te analyseren. Met uitbreiding van het platform faciliteert Alight de payroll in meer dan 180 landen en 25 talen, waardoor één end-to-end digitale ervaring wordt geboden die de zichtbaarheid en controle van data verbetert door middel van bruikbare analyses. Door de complexiteit van payroll te vereenvoudigen, kunnen beleidsmakers kosten optimaliseren, nieuwe trends ontdekken en onderbouwde beslissingen nemen.

"Multinationals staan voor grote uitdagingen als het gaat om het beheren van complexe wereldwijde payroll. Het hebben van een partner die je daarbij kan helpen door payroll te standaardiseren en te vereenvoudigen in een groot aantal landen is onmisbaar", zegt Cesar Jelvez, chief professional services en global payroll officer bij Alight. "Wanneer je de expertise van Alight in wereldwijde payroll samenbrengt in één platform dat werkgevers voorziet van data en analysemogelijkheden, kunnen we bedrijven echt helpen een ervaring te bieden die tot betere resultaten leidt."

"Met de wereldwijde uitbreiding van Alight Worklife, heeft Alight een unieke positie om end-to-end oplossingen te bieden voor HCM (Human Capital Management) en financiële transformatie, salarisadministratie, gezondheid en welzijn. Dit zorgt voor zelfverzekerde beslissingen en zinvolle resultaten voor meer dan 36 miljoen mensen", sluit Jelvez af.

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Alight Worklife Payroll
Alight Worklife Payroll levert waardevolle data en analyses die kunnen worden ingezet om payrollprocessen op een kostenefficiënte manier te optimaliseren. Door al deze informatiebronnen in één dynamisch platform onder te brengen, voorziet Alight Worklife Payroll werkgevers van meer informatie, waarmee ze zelfverzekerder beslissingen kunnen nemen.

Ga voor meer informatie over Alight Worklife Payroll naar Alight.com.

Over Alight

Met de overtuiging dat het succes van een bedrijf begint bij zijn mensen, is Alight Solutions een toonaangevende leverancier van geïntegreerde cloud software oplossingen voor HR, Payroll en Finance. Door gebruik te maken van onze eigen Artificial intelligence oplossingen en data-analyses, optimaliseren wij bedrijfsprocessen voor werknemers en werkgevers. Wij zorgen ervoor dat werkgevers en werknemers met onze oplossingen meer tijd overhouden voor de echt belangrijke dingen binnen de organisatie en dat processen op een menselijke manier worden geautomatiseerd. De 15.000 toegewijde collega’s van Alight ondersteunen meer dan 36 miljoen werknemers. Ontdek op alight.com hoe Alight organisaties van elke omvang helpt, waaronder meer dan 70% van de Fortune 100

Sandra Kelder
sandra.kelder@alight.com